tjaoo

har precis kommit hem från körskolan, vi pratade om miljön. Inge vidare intressant faktiskt. Men ska försöka å läsa lite mer om det :) Snart har jag tänkt att ja ska börja övningsköra på bilskolan också. Måste dra i gång. Nu ska ja göra ett halsband, sen får ja väl ta å ringa Andreas plutten, å sen käka :P I morgon blir det fullt ös, ska till sy "ateljeérna" med en bild på den klänningen jag vill ha, så får vi se om dom kan tänka sig att göra en. Annars får mamma och jag ta en tripp ner, säger inte vart ;) och testa orginalet. Ska bli sjukt kul. Så jag hoppas verkligen att de kan fixa klänningen. Så ja slipper oroa mig för det. men nu ska ja hitta på nt annat än att sitta här ;D Hade bra. tjing tjing<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0