snart helg

Hej hej, jätte längesen ja la in inlägg. Förlåt för det :( Idag har ja vart i skolan, hade först religion samt svenska i cirka tre timmar. kanske två och en halv ;D Sen åkte jag hem och åt lunch, kände att jag var tvungen att äta. För det var ingen god mat i skolan. Åkte tillbaka, satt och målade på min ofärdiga tavla ^^ Sen gick tiden väldigt fort och hon blev fem i två. Så då åkte jag hem :) Sen satt ja hemma å prata med mammsen. Vi pratade bland annat om mitt projekt arbete. Och att vi verkligen behöver komma iväg till ullared!
Jag rensade ur min garderob idag, samt storstädade mitt rum :D Det blev jätte bra! Så nu behöver jag inhandla jeans. Och jag vill ha ett par riktigt höga pumps! Och ett par stövlar. Men vi får väl se vad mycket pengar jag har. Vågar inte riktigt gå in och kolla ;DSen ringde i alla fall Andreas, Min millitär cykel är klar svettsad nu :D Så ja tar kort på den och lägger in här! Vi åkte i alla fall till örebro, till överskotts bolaget. Där fynda vi lite deodoranter, rakhyvlar, chips, godis, shampoo och en massa annat. Trevligt hade vi det i alla fall! :)
Sen nu kom jag precis hem efter att ha crusat (stavning) Med Frida i nån timme. Myspys<3
I morgon är det sista skoldagen käns riktigt riktigt skönt! Efter det blir det att åka upp till stallet, sen ska kanske ja å Frida iväg till oxhälja :D om jag känner mig på det humöret. Men det skriver jag mer om i morgon, då slänger jag även in en bild på min cykel. Hade bra! pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0