morrn morrn

hellu, fint väder idag, sitter här efter att precis ha plockat plommon. Det är bäst att ta slut på dom innan de blir förstörda. Väntar på att klockan ska bli två, så ja ska ner och hämta min epic six, samt grejjer ja beställt från panduro, sen ska ja svänga över till lindex å köpa en fondation. Min har tagit slut. Funderar på å antingen köpa en mineral, cremé eller en vanlig. Vi får väl se lite va dom kostar. I morgon är ja ledig, så då tänkte jag tjata lite hål i huvudet på andreas å försöka komma iväg till karlstad, vill köpa ett par jeans och ett par skor. Hellst ett par högklackade (riktigt höga) och ett par stövlar. Skulle gärna vilja kika in på ikea också. Men vi får väl se om vi kommer iväg över huvudtaget. Men nu ska ja nog börja göra mig i ordning. Ska ner till körskolan vid halv fem också, inge vidare :( Men näst sista gången nu. wihoo. HAr även börjat med lite stadskörning nu. Känns som om det går ganska bra. hehe tjing tjing<3
ska klippa mig i morgon, blir uppklippt samt lugg. men längden på håret ska ja ha kvar! Nu ska det bli låååångt!

p.s, Fia det blir nog en rosa, samt svart balklänning. Kanske slänger in lite bilder sedan, på de jag funderar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0