blaaa

Tjaaa, just nu har ja tråkigt! Sitter å fjantar mig i cam, ganska kul. Men som sagt, är typ helt pank har inte mycket pengar kvar :S  Men jag är glad ändåå. För ja har beställt hem promarkers, samt pyssel ifrån panduro, bla annat julklappar som ja ska göra till alla ja tycker om, vilket inte är många! Så det blir billigt och braa :D Jag har kommit på att det är ganska många som inte gillar mig. Och jag har ingen aaaning om vad jag har gjort dom. Man ska vara till andra som man själv vill bli behandlad har jag hört. Så dessa personer borde inte ha några vänner över huvudtaget. Knepigt. Men som sagt, jag klarar mig och kommer nog göra det i framtiden med. Jag har ju i alla fall min familj! Mina underbara djur, samt nån få liten vän. Och det minsann klarar jag mig med. Men ibland, ibland kan det kännas lite lite.
Snart dör batterierna i datorn. Så ja får nog skynda mig på. hehe red Freja idag, fins inget bättre! Det gick dunder kanon. var hel mysigt. Testade western ganska trevligt.
I morrn vet ja inte vad som händer, rida antar jag, sen vill ja nog gå på en massa loppis :P
Men slänger in en flumbild. Se och njuuuuut ffs ;D<3






Och neeej, jag är inte alls trött punkt!

Kommentarer
Postat av: Malou

Kom ihåg vad jag sa i bilen, visa saker svider mer än ändra! ;) Så länge du är dig själv så får du riktiga vänner!

2009-09-11 @ 22:24:24
URL: http://mallamousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0