tjo alla glada..

Hej hopp. Är hemma från skolan, då jag har en massa hål timmar jippiie.. hmm, vi får väl se om ja orkar pallra mig iväg till skolan igen. (vilket jag inte tror) Blir nog te å va hemma med lurvisvovven å mysa i soffan istället :D.Gammel vovven ligger här bevid mig på en hög med kuddar. Ser ganska komiskt ut faktiskt. Men han lyckas minsann. Känns faktiskt inte så lockande att lämna honom själv här hemma igen. Så jag blir nog kvar här.. hoho.
Nää nu ska jag fatiskt glutta på lite the hills avsnitt. Slänger in en bild på gullvovven..

(kärt barn har många namn)



Ni får hade så bra :D kram kram

Kommentarer
Postat av: Andreas

Snuffan då :D<3

2009-11-30 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0