dags för ett inlägg :)

tjenare tjenare :)

Kände att det var daxs för ett inlägg.
 
Så vad har jag gjort idag? Tog mig lite välbehövlig sovmorgon idag, igen..
Kände inte riktigt för att gå på formen, och göra mig en egen kaffekopp. När jag själv inte äns dricker kaffe.
Så det blev att knalla till skolan efter lunch. Gick på sista lektionen. Väldigt behövlig. *host*
Gjorde ingen ting.
Men gick dit bara för att jag behövde lämna en lapp.

Väntade sedan på stan. Andreas slutade inte förräns vid 13.30. Kollade lite kläder på lindex å kappahl.
Hittade väl inget direkt.

Jaa. sen bar det väl av till stallet vid tre.
Släppte ihop Freja med de andra stona. Gick kanon. Inte mycket bråk alls. Visst de föste väl lite på henne.
Men annars lungt. :D

Näej nu ska jag väl ta å äta nåt tror jag. Funderar på å baka kladdkaka :P
Sen blir det nog antingen bada badkar eller bastu med pojken :)
Tjao





Kommentarer
Postat av: jennie

bara för att ni bara har lindex å kappahl i kristinehamn, de har ju typ bara tantkläder xD

flytta till karlstad :D<3

2009-02-04 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0