pengaaar

Ja vill ha en massa pengar :O
Har hittat jätte mycket ute på internet som jag vill ha. Jag får visserligen min lön den 25,e men det är inte speciellt mycket pengar. Och de få pengar jag får ska jag först och främst köpa ridstövlar för, samt nya borstar till hästen. Sen får jag se om jag får något över. Det kanske ja ska lägga på nya grejer till min Epic six, så jag kan börja lite smått med resten av mitt projekt arbete. Men det är ju så otroligt mycket pengar :(
Men den femte september är det loppis på mazzarin. Så då ska jag defenitivt knalla dit, å se i fall jag kan fynda något :P
Men som sagt, det är all denna väntan, jag vill ha pengar nu, jag vill ha alla scrapbooking grejer nu! Det riktigt kliar i fingrarna av att sätta i gång. Men den som väntar på något gott.....








Min epic six<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0