nöjd!

Jag är helnöjd med dagens ridtur!
Freja skötte sig underbart bra. Så nu käns det som om jag svävar på moln. Jag har kommit på vilken underbar häst jag har. Hon passar lilla mig alldeles perfekt. Vi tog oss en låång galopp på stubbåkern, vilken underbar känsla! Sen red vi vidare mot Dalstorp, där jag mötte upp Carro å följde med på en promenad upp till Höla där Freja glatt fick plaska i vattnet. Nu har jag tänkt att jag ska börja träna upp Frejas kondition och öva mycket på galoppen, så att det sitter. Har även tänkt att kanske börja rida lite western, för å se om det passar mig och Freja, för det ser så häftigt ut. Men det får bli i ett senare projekt. :)



Älskar min lilla goding<3 Alltid i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha tur att Paschall är snabb i alla fall :)

2009-08-25 @ 22:03:14
URL: http://unicornspring.blogg.se/
Postat av: Fia

Snacka om välmåendeprickar , de lyser ju lång väg/ Kramisar moster Fia

2009-08-31 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0