jobbaat

Haha eller ja,  ja har inte jobbat så värst mycket. Det var messt pappa som fick jobba.
Jag satt å åt korv och fika. På grund av att jag fortfarande är sjuk.
Men idag hade vi i alla fall arbetsdag uppe i stallet :)
Det ränsades på stall planen, det sattes upp sarg i ridhuset. Blev kanon!
Jätte duktigt av de som kom, Mindre bra av de som sket i att hjälpa till.
Eftersom vi  är soppas många i stallet, borde  de flesta ställt upp.
Men men de fyra personerna klarade det kanon bra. En eloge till dom.
Jag kom dit vid 10 på morgonen, en  timme senare än alla andra, men mådde inge bra i morse.
Sen kom pappa å jag inte hem förräns vid halv sex.
Så det blev verkligen en heldag!
Occh tack till Malou som var gullig och motionerade Freja idag. :)
Slänger in en bild på stallet<3


Måste säga att jag inte ångrar ett dugg att jag flyttade till hedhult. Absolut det bästa jag gjort!


Absolut den finaste hästen. <3

Kommentarer
Postat av: Malou

Det vet du att jag gärna gör! :)

2009-08-24 @ 08:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0