Hemma hos Andreas

Hej hej :) Just nu sitter ja hemma hos Andreas mitt i virrvarret av kläder, skräp, tomflaskor mm ;D
Han är mitt uppe i storstädning/storränsninga av rummet.
Så det ända jag kan roa mig med är att sitta vid datorn.
Får för övrigt sjuss till skolan i morgon.

Idag var det skola, en dag kvar innan helg.
Vi gjorde väl inte så mycket av värde, förutom Ulrikas lektioner. Bättre lärare får man nog leta efter.

Sen gick jag iväg till stan och köpte min "cuttle bug" :D
Är super glad!
Fick även bidrag av skolan, då detta är en stor del utav mitt projektarbete.
Så nu jäklar ska ja sitta hemma om kvällarna och embossa å stansa :)
Men ha en mysigt kväll, slänger in nån bild


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0