hej :D

Hellu, nu skriver jag igen ^^
Börjar bli riktigt roligt! Andreas åkte precis hem, han ska jobba idag. Inte så kul, men han tjänar pengar i alla fall :) Jag själv sitter med pappa å glor på tv, vad annars? Älskling kom hem till mig efter att han hade jobbat, med sig hade han rödspätta, fisk är faktiskt otroligt gott :P Så det ska pappa och jag äta till lunch idag. Sen här i efter middag, kväll ska jag upp till Freja ska bli riktigt mysigt. Tänkte att jag skulle städa lite i skåpet, och göra rent, samt fixa kaninburarna. För snart är vi ju inne i hösten, då är det ju daxs att ta in alla pollarna igen. Men, men jag uppdaterar mer ikväll. Hade bra, kramar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0