Klumpig som jag är.

Hej hej alla. Klumpig som jag är, så har jag självklart en stor bula i huvudet. Skulle sätta mig på bänken vid telefonen å prata. Sen när jag kände mig färdig lade jag på och skulle hoppa ner. Och pang, naturligtvis lyckades jag såklart slå huvudet i köksfläkten. Bea lyckas ju såklart med allt.
Men tålig som jag är. Klarade jag ju självklart perfekt.
Idag var man ju lite less på att gå till skolan. Men jag masade mig allt iväg. Var faktiskt en okej dag.
Fick hjälp av mamma igår med ett förslag till min historia uppsats. Det blir att skriva om häxeriet under 1600 talet i sverige. Hur och varför oskyldiga kvinnor och män brändes på bål. Med mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0