idag :D

Jaa, nu var det ett tag sen jag skrev här. Ska väl försöka bli lite bättre :)

Just nu sitter jag här framför datorn i tv-soffan. Känner mig ganska trött.
Efter att man varit sjuk i en hel vecka så är man inte så sugen att gå tillbaka till skolan igen.
Men det ordnar sig nog. Ska väl bli ganska skönt å komma igång. Ligger ju i princip bara efter lite i matten. Så  det blir det att jobba ikapp i morgon på håltimmarna.

I dag vaknade jag upp brevid Andreas efter en lång kvälls tv-tittande och mys. Det blev en sen frukost för oss. Men som sagt, vi somnade sent igår. Sen vid en halv två ungefär, fick pappa sjussa iväg mig till hästen.
Jag måste bara säga vilken jäkla lerhög till häst jag har. Hon har säkert rullat sig en tre-fyra gånger idag. Känner bara: nej, jag orkar inte borsta henne när hon är så blöt. Så det slutade med att jag stod och mste lite med henne i hagen i stället. Vilket jag intetror hon har något imot.

Okej nu ska jag försöka å inte göra detta inlägg för långt. Men sen åkte pappa och jag in till stan, efter att ha ätit ännu en portion KORV. Vem trodde det? Att pappa skulle laga korv med mos. Oj, oj. Men väl inne i stan träffade vi Maggan, Larsa och Tilda. Stod väl där och snackade, men gav oss sedan iväg för att fortsätta vårt jul shoppande.

Folket jag har kvar att köpa julklappar till:

♥ Pappsen. ( Å vad fasiken ska jag hitta på till honom då?)

♥ Brorsan. ( mamma och jag ska lägga ihop pengar å köpa nåt på IKEA)

♥ Sarisen. ( Har väl en liten aning om vad det kan bli :P)

♥ Elin gummsan. ( Det vet jag nog också vad det blir)

Aja back to work. ;) tjao

Slänger in en bild på lortgrisen från i sommras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0